27 Маусым 11:16

Төмен тариф кәсіби жүргізушілерді тартуға мүмкіндік бермейді

Автобус
Фото: Алматы әкімдігі

Жолаушылар тасымалы кәсіпорындары қауымдастығының мәліметтері бойынша, Алматы тасымалдаушыларына кәсіби жүргізушілер тапшы. Бүгінгі таңда жетіспеушілік шамамен 1000 адам. Мұның бір себебі-қоғамдық көлікте жол жүру ақысының төмен болуы.

Алматы, NEGE. «Думан Транс KZ» ЖШС автобус паркінің директоры Талғат Исабаевтың айтуынша, оның оның автопаркінде 40-қа жуық жүргізуші жетіспейді.

«Алматы-еліміздің ең ірі мегаполисі. Жолаушыларды қауіпсіз тасымалдауды қамтамасыз ету әрбір қалалық автобус тасымалдаушысы үшін басты міндет. Бұл ретте жүргізуші құрамының жетіспеушілігі байқалады. Біз адамдардың осы мамандыққа деген қызығушылығының төмендегенін байқаймыз. Бұл, ең алдымен, жалақы деңгейіне, сондай-ақ жүктелген жұмыс кестесіне байланысты. Жүргізушілерді тарту үшін тасымалдаушылар үнемі жалақыны көтеруге ұмтылады, алайда қолданыстағы тарифпен бұл өте қиын», - деп атап өтті Талғат Исабаев.

Өз кезегінде «Мадина» ЖШС автобус паркінің директоры Бекежан Тынышықбай 2015 жылдан бастап жүргізушілердің жалақысы 150 мың теңгеден 450 теңгеге дейін өскенін, ал жол жүру тарифі өзгеріссіз қалғанын атап өтті.

Автобус Алматы
Фото: Алматы әкімдігі

«Бірақ бұл жалақы енді бәсекеге қабілетті емес. Жалпы жүргізушілердің тапшылығын ескере отырып, біз іс жүзінде қоғамдық көліктің жұмысын тоқтатпау үшін қаражат іздеуге және оларға қосымша ақы төлеуге мәжбүрміз. Қала тұрғындары да, әкімдік те жолаушылардың қауіпсіздігі жүргізушілердің кәсібилігіне, олар жұмыс істейтін және демалатын жағдайларға байланысты екенін түсінуі керек. Сондықтан автопарктер жүргізушілерге неғұрлым тартымды жағдайлар ұсына алатындай ағымдағы тарифті қайта қарау қажет деп санаймыз», - деп есептейді автопарк басшысы.

Еске салсақ, бүгінде жол жүру құны қолма-қол ақшасыз төлем кезінде 100 теңгені және қолма-қол ақшамен 200 теңгені құрайды. Өткен жылы тариф 11 жылда алғаш рет 20 теңгеге көтерілді.