Креатив капитал ретінде: Этномәдениет, стиль және гастрономия бір демде

PR қауымдастығы және Креативті индустриялар альянсы (CAQ) ұйымдастырған, PR, креатив, дәстүр және шабытты біріктірген айқын мәдениет шарасы Наурыз көже Астанада өтті.
Астана, NEGE. Іс-шара медиа қызметкерлерін, дизайнерлерді, блогерлерді, қоғам қайраткерлерін және ұлттық мәдениет әуесқойларын біріктіріп, қазақстандық брендтің болашағын, заманауи этностың дәмін және көрнекі кодын талқылады. Кездесу Қазақстан қалаларында 100-ден астам іс-шараны қамтыған Дүниежүзілік шығармашылық аптасының қорытынды шарасы ретінде өтті.
Барлығы неден басталды?
PR альянсы және CIAQ өкілдері құттықтау сөз сөйлеп, маңызды түсініктер мен байланыстарға толы күнді бастады. Негізгі тақырып "Креатив капитал ретінде: Қазақстандық бренд" атты талқылау болды, оны Ақсұлу Санғали — коммуникация агенттігінің негізін қалаушы *TANBA модерациялады.
Атақты тұлғалар өз идеяларымен бөлісті:
Продюсер және тележүргізуші Ляйля Сұлтанқызы, бренд аналитигі Аскар Жапаров, блогер Нұрлан Батыров, тележүргізуші Сәнди Сұлтан, қоғам қайраткері Әлия Оспанова және * кюйши блогер Айдана Қабдылова.Әрқайсысы өздерінің сарапшылық пікірлерін бөлісіп, қазақстандық шығармашылықтың қалай терең, өзіндік, бірақ әлемге ашық болуы керектігі туралы ерекше көзқарастарын ұсынды.
Дәм мәдени код ретінде
"Дәм және аспаздық: гастрономия арқылы мәдени код" атты гастрономиялық пікірталас қатысушыларға жарқын әсер қалдырды. Дизайншы және бизнес жаттықтырушы Айка Алеми (CAQ, Born Nomad) модераторлығымен, сарапшылар тағамның ұлттық сәйкестік құралы ретіндегі рөлі туралы сөз қозғады. Сөйлеушілер арасында Айгерим Мусагажинова - этнограф және қазақстандық аспаздықтың танылған сарапшысы болды. Оның сөзі тек рецепт туралы әңгіме емес, ұлттық тағамдардың философиясын ашатын нағыз мәдени манифест болды.Ботакөз Әлібекова және Жұлдыз Жармағамбет онымен бірге әңгімелерін және дәмдерін ұсынды.
Бірақ гастрономиялық шабыт мұнымен бітпеді: Айгерим Мусағажинова қатысушыларға тек тыңдап қана қоймай, нақты тағамдарды сынап, сарапшымен тікелей сөйлесуге мүмкіндік беретін семинар өткізді.
Бабалар тілі ретінде билеу
Күннің шынайы әсемдігі Анель Марабаеваның — қойылымдық хореографы және "Бірлік" ансамблінің жетекшісі өткізген қазақ халық биінің шеберлік сабағы болды. Домбыраның энергиясымен, қатысушылар ұлттық қозғалыс пен ырғақтың дыбысына шомды.Кербез Модельдер тобының жас үлгілерінің өнері де қызығушылық тудырды, ең үлкен мүшесі 76 жаста. Бұл стиль мен өзін-өзі білдірудің жас мөлшерінен тыс екенін дәлелдеді. 60 жастан асқан модельдермен бірге жарқын подиум бүкіл бағдарламаның шабыттандыратын сәті болды.
Бірегей қолөнер бұйымдарын сатып алуға болатын этно-базар күні бойы жұмыс істеді.
Наурыз көже PR кездесуі Гауһар Әбеуова және Әсел Әлімхан, сондай-ақ Creative Industries Alliance құрған екінші табысты PR ынтымақтастығы болып табылады.Серіктестер Қазақстандағы шығармашылық индустрияны ілгерілету, салалық PR және медиа және шығармашылық салалардағы мамандардың желісін дамытумен айналысады.
Біздің баспамыз Наурыз көже PR митапы үшін ақпараттық серіктес болды.